torsdag 18 mars 2010

Blåbärsgröt

Ligger hemma i sängen, kroppen är inte 100% åkte hem från jobbet igår kl 09.00.. Orkade inte ens hålla i moppstativet! Bara helt slut i hela kroppen, är t.o.m jobbigt att gå upp för trappstegen på bron. Så jag blir hemma resten av veckan så hinner man vila upp sej ordentligt tills nästa vecka.. :) Har blivit lite ändringar på jobbet, jag och Anna kommer från och med måndag bara att gå på badet schemat, vilket innebär att vi slipper gå och städa upp efter andra (som inte kan städa!), vi behöver bara tänka på oss, inte på att vi måste hjälpa dm andra om någon är borta, vi får helt enkelt planera våra veckor som vi vill! Det känns skönt.. :)

Mamma skickade sms imorse vid 09.00 tiden att hon skulle bjuda på blåbärsgröt till lunch :) satt faktiskt och kollade på receptet på de igår för nu har jag varit sugen på de länge så de passar ju perfekt :)

Blir ingen simning ikväll heller då :( I måndas va ja ju hemma pga den där veckan som alla tjejer brukar ha och idag orkar jag inte, då drunknar jag väl :S Känns tråkigt.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar